Hej
Jeg har personligt kun rosende ord over for det fine stykke arbejde der ligger til grund for de fine fornav!! Det er gennemtænk, godt håndværk og gode materialer! Det tror jeg ikke der er mange der er uenige i! Ej heller Bronco.
Dette er kun et gæt fra egen side!! Men med det kendskab jeg har til den rare, høflig og dygtige mand, bag brugernavnet Bronco(!!!), kan det ikke være bremserne der går ham på.
Han kan dog godt lyde lidt grov på skrift.
Men det der går mig på, og som sikkert også er det, der går Bronco på.
Det er den uhæmmede og efter min mening, uansvarlige måde at sænke den bil.
Jeg ville personligt aldrig vælge den løsning med de klodser!!! Og skære i broen, det ville jeg ALDRIG gøre!!!
Jeg vælger dog ikke at komme for højt op på den moralske høje hest, i al fald ikke før at jeg har sat mig ind i præcis hvad du har gjort, hvordan det er gjort og med hvad det er gjort!
Men jeg må dog sige at det kunne havde været gjort på mange andre måder. Også nogen der i mine øjne ville være mere sikkerhedsmæssigt korrekt, og af en så god kvalitet at en syns mand ville syntes om det!!
Droppede spindler, ville havde været den vej jeg ville gå. Ala bobler eller US-biler.
Men jeg håber at du har regnet mere på det, og ikke bare målt højden på på klodsen og monteret den. Har du brugt andre bolte med anden brudstyrke, svejses forstærkninge der hvor der er skåret, kontroleret styetøjs vinkler osv.
Jeg er normalt stor fan af den slags ombygninger, men jeg tager aldrig chancer med sikkerheden, på den slags ombygninger!
Og dem der ikke tager sikkerhed med når de overvejer sådan en ombygning, er uansvarlig på lige fod med f.eks. en spritbilist!!
Jeg siger ikke at du er uansvarlig, og jeg håber da at du er bedre end det!
Det virker som om at navne er af meget høj standard og håber at du fortsætte det gode arbejde, og vælger at lytte til det der ment og ikke det der blev sagt!
Det er kun et ønske om at ikke gøre noget farligt, fordi hvis du bliver en del af en ulykke, kunne det komme til at påvirke andet end dit eget liv!!
Nok moral, og tilbage til den gode tone, jeg ville blive meget ked af ikke havde bruger som Ingemann og Bronco. Der begge har lavet noget MEGET lækkert arbejde, og har valgt at holde fanen højt inde for det at Rod'de volvo'er, lave V-Rods og volv8 osv. Generelt set, tænke uden for boksen, og skabe nogle resultater der taler for sig selv!
Håber DatumFab og Ingemann vælger at blive, og være en del at det med at ombygge volvo'er, og ikke være original-mand, men én original mand!