Hejsa
Så er den gal igen med min V70 D5 III.
Denne gang er det en underlig elektrisk fejl, som jeg gerne vil høre jeres mening om:
Det startede med vi bemærkede (i sær i mørke) at lyset i infodisplayet i midterkonsollen flimrede nogle gange. Senere opdagede jeg det også gjaldt lyset bag instrumenterne.
Jeg troede det var justereknappen til lysstyrken, for jeg syntes det forsvandt når jeg justerede lidt på den, og måske er det også den, det er galt med, men på det seneste har "sagen" udviklet sig lidt....
Nu sker der det, at pludselig mens man kører kommer der et knald, ligesom lyden af en gnist, og så forsvinder både instrumentlys og lyden i radioen i et splitsekund eller to, mens der tændes advarselslamper og den skriver at forlygtepærerne trænger til udskiftning (xenon). Min kone har samme dag klaget over den elektriske bagklap ikke virkede en enkelt gang, men det er ikke sikkert der er en sammenhæng.
Ud over det kører bilen fint.
Er der nogen, der har prøvet noget lignende, eller har en idé om hvad der kan være galt? (selv tvivler jeg på en dårlig justereknap til instrumentbelysningen kan have så stor indflydelse, men alt er i spil). Lad mig høre hvad I tænker...
mvh
IK