Nu har jeg endelig fået min bil til at accelerere ordentlig ved at rense LMM og skifte turbo ventilen, men er der selvfølgelig noget andet galt! Nu hakker den ved lave omdrejninger og gearkassen skifter anderledes/dårligere. Jeg har læst en del indlæg herinde og andre steder omkring Magneti Marelli spjæld og symptomerne er næsten de samme. Men mit spjæld er et Bosch spjæld, er der ’kendte’ problemer med det også? Jeg har haft vida på, men ingen fejlmeddelelser. Jeg har forsøgt at få vida til at vise nogle grafer, men det er svært at bruge det til noget, når man ikke rigtigt har nogle referencer. Jeg har selvfølgelig tænkt mig at prøve at rense det, går ud fra at det er samme procedure som med Magneti Marelli spjældet som der er masser af guider til? Men er der nogen af jer, der har lidt bonus information, jeg kan bruge til noget?
Jeg vedhæfter lige lidt screenshot af min grafer fra vida. Den blå viser RPM og der kan man tydeligt se hakkeriet i midten af billedet. Den sorte graf er 'Throttle angle', den variere lidt, selvom jeg ved at jeg holdte speederen på præcis samme position. Om det er normalt eller fordi den forsøger at kompensere eller fordi den er defekt, det ved jeg så ikke.

Nogen der har set noget lignende?
Mvh. Christian