Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

kalby skrev:Både FTZ og Mekonomen har Bosch gløderør. Men hvorfor skifte rør hvis de virker... Mål dem ud med et multimeter og se om de har samme modstand. Starter bilen ok i -10 grdr tror jeg ikke du har nogle defekte rør. Glødetiden er jo bestemt ud fra udendørstemperaturen. En D5 begynder først at gløde lidt v 5 grdr og derefter forlænges glødetiden eftersom temp falder. Så det at den gløder længe v -10 er helt normalt.

johqui skrev:Du har sandsynligvis et oliefyr i bilen. Du kan jo overveje at få en timer installeret, så kan du opvarme bilen og motoren før du starter. Så bruger man stort set ikke gløderørene
Johnny
jimDK skrev:jeg har skiftet på vores D5'er:
viewtopic.php?f=3&t=8001&hilit=+gl%C3%B8der%C3%B8r#p43916
købte hos http://www.mister-auto.dk
(De koster p.t. 140 per stk)

Balder skrev:...husker den gammle Thread fra Klågem ... kontaktproblemer på hovedsikkring ... kan ikke lige finde dem ... KLÅGEM, ville du være så venlig???

Balder skrev:...husker den gammle Thread fra Klågem ... kontaktproblemer på hovedsikkring ... kan ikke lige finde dem ... KLÅGEM, ville du være så venlig???

Klågem skrev:Balder skrev:...husker den gammle Thread fra Klågem ... kontaktproblemer på hovedsikkring ... kan ikke lige finde dem ... KLÅGEM, ville du være så venlig???
Jeg ved sgu ikke rigtig! Speciel denne bruger har det med at hælde benzin på bålet. Og tale knap så pænt til mig. Men stik bag v forlygte og under sikringsboksen sidder en strømskinne. De 2 ting ville jeg tjekke. Men det er jo bare mig og jeg ved ingenting!

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster