Hey Volvo folket.
Vil give jer en note om at langt om længe har løst mit problem med mit Alarm/Centrallås.
Jeg havde en dag stillet bilen fra mig på en p plads uden at låse den, kun slået den fra tænding og taget nøglen med mig.
Da jeg kommer tilbage og vil starte bilen går den i alarm, og alarmen går over startspærringen, så resultere i bilen ikke vil starte selvfølgelig.
Får transporteret bilen væk, og tager polerne af batteriet og læggere dem imod hinanden for at nulstille hele systemet, men virker heller ikke.
I mit forsøg på at starte bilen, får jeg taget sikringen til benzinpumpen. og så vil den kører rundt i starteren, så sætter sikringen i igen og får liv i bilen igen, men alarmen dytter og blinker stadig, i forsøget på at stoppe det, tager jeg sikringen til centrallåsen, og det stopper.
Så har jeg længe kørt med mit centrallås ikke virkede og var rigtig træls i længden. har læst frem og tilbage på diverse sider. og har forsøgt mange ting.
Men faldt over et meget simpelt eks. tjek om alle dine døre låser når du bruger centrallåsen, og det tjekkede jeg op på.
Netop mit bagklap låste ikke når jeg låste dørene, tog nøglen og gave låsen i bagklappen noget massage frem/tilbage, prøvede at gå over til døren og låse igen, og så låste bagklappen automatisk igen. og alarmen var væk igen efter jeg havde sat sikring i og slog tænding til, og alarmen var væk.
Bare en info til jer der har stået med lign. problem for har læst der er nogen som har prøvet